0

Att glida ifrån varandra

Det är inget konstigt att man gör det som vuxna vänner,nog mest för att man liksom inte orkar hålla på att fundera och bli ledsen över saker som man ändå inte kan påverka 🤷🏼‍♀️
Alla har sitt,bara att acceptera fakta.
Varför älter jag då om detta? Jo för jag har nog haft Anna på besök i mina drömmar igen och där var just denna vännen med i drömmen och när jag vaknade så insåg jag helt enkelt att där kommer jag gå vidare, inget drama,inget agg,bara inse att livet just nu är vad det är och vi tar kanske upp kontakten igen och gör vi det så blir  jag glad 😃 
I går kom dottern förbi med en present till mig... en ny handväska så hon slapp och skämmas för mig offentligt 😉jag tackar och bockar  ♥️ (null)
 En perfekt liten minihandväska till det mest nödvändiga 😘
Nu ska jag till jobbet och störa mig,jag är öm i flickorna efter gårdagens mammografi,ett nödvändigt ont dock och jag håller tummarna för att jag är frisk även denna gång 🙏🏼
Ha en fin dag ☀️

Kommentera här: