0

Äkta kärlek!

(null)
 
Hujeda mig vilket busväder,jag brukar inte vara så känslig men i morse tog det fan emot alltså huhaa.
Affe märkte inget av det utan var lika villig att traska som vanligt,han såg mäkta besviken ut när det var dags att gå in,i mitt tycke var vi hur klara som helst,ihans labbetycke hade promenaden precis börjat.
Tänk att vara en hund och inte ha ett enda bekymmer i världen,i mitt nästa liv ska jag bli en labrador,de passar in i min personlighet,matglad och glad för det lilla :-)
 
Jag vet att mina inlägg till och från kan verka som om jag är tyngd och sorgsen,vilket jag är emellan varven,som alla andra människor med andra ord,meeen.....
Då jag uttrycker mig bäst i ord så kan jag bäst förklara mig på det sättet och tro mig jag har ett fint skyddsnät omkring mig som fångar upp mig,igår var jag så trött och pms:ig när jag kom hem att jag brast i gråt för att Peter sa att kycklingklubborna såg lite bleka ut i färgen så de fick nog vara inne en stund till i ugnen...jag menar WTF och sen kom all världens tyngder när jag hulkade hysteriskt som en ratad trettonåring,Peter fattade nog inte så mycket men han höll om mig och lät mig snora på hans bröstkorg,ingen kan kramas som min Peter 💖
 
Liam kom och kramades och pysslade om sin trötta mamma och Affe nosade mig i baken och vips så mådde jag bra igen 🙃
 
Varje dag jag kommer till jobbet så blir jag aldeles varm inombords,jag trivs så bra och är verkligen lyckligt lottad som gör det,det är få förunnat och jag är tacksam 😇
 
Nu,ska jag fortsätta ta livet som det kommer och önskar dig en härlig ruskig Tisdag 💪
 
Kramis
 

Kommentera här: