3

Godförmiddag

Projekt renovering är inne på sista rundan,golvet i vardagsrummet ska slipas och sen ska det målas och efter det blir det finlir med ny soffa och annat 😊
Har under veckan mått rätt risigt och i torsdags kväll bröt det ut med feber,halsont och rubbet,blev hemma och sov mer eller mindre bort hela fredagen och i dag har jag fortfarande feber och är halvrisig men det går väl över förhoppningsvis 😊 
Har fått otroligt vackra bilder på lilla barnbarnet Disa skickat till mig som jag vill dela med er och nu ska jag fortsätta kurera mig 😷 ha en skön lördag alla ♥️
(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Så underbart söt ❤

Svar: Eller hur 😊♥️♥️
Lotta

2 Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

skriven

Fina bilder! Speciellt den tredje, den var jättehärlig :)
Krya på dig!

Svar: Tack,det är Disas mamma som fotat 😊😊😊😊
Lotta

3 Anonym:

skriven

Alltså vilken liten tjej😍
Hoppas du kryar på dej 🌸 o så kul o härligt det blir e f t e r renoveringen 👌 lyckans dej som får det så fint😍
🤗 i massor

Svar: Tack så jättemycket 😊😊😊
Lotta

Kommentera här: