1

Upptinade kråkor

Onsdag kväll,jag är trött som ett horhus på rea 😴 de nätter Peter jobbar måste jag hålla mig vaken för att Affe ska få sista kisserundan och ungarna ska i säng etc etc men så fort han går av och tar över så blir jag trött,nu är det ju sommarlov men likväl ska jag jobba och upp tidigt och allt det där.

Har ett "kli" i kroppen av rastlöshet och oro,för allt och inget,jag är ofta lite smånervös i onödan för att sen kunna pusta ut om inget händer 🙄 sjukt jobbigt och energikrävande men de flesta kvinnor jag känner funkar så och jag tror att media och vår stressiga vardag över lag hjälper till.
I morgon kväll har vi en vovvedejt med Hasse & Helena och deras Enzo med upptinade kråkor,lite gott i fikakorgen och troligtvis många garv 🤣
Alltså,jag är sjukt sugen på glass 🍦
I dag har jag skickat ett litet paket till barnbarnet Disa som jag saknar så det gör ont i hela mig 😢 men jag hoppas jag får en bild på henne iklädd det jag sänt henne i alla fall ♥️
Jobbdags i morgon och sen midsommarledig 😊☀️
Ha en fin kväll 😍
Lotta

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Förstår att det gör ont i ditt hjärta🤗💕

Svar: ♥️♥️
Lotta Lagby

Kommentera här: