0

När solen alltid sken ☀️

Onsdag redan och tiden rullar på,det klassiska midsommarvädret verkar hålla i sig 🌂 men vad gör det om 100 år egentligen,stämningen sitter inombords vill jag hävda.
Men visst vill jag som alla andra 70 talister uppleva mina barndoms midsomrar då solen alltid sken vilket den säkert inte gjorde,men det är vad jag minns ☀️☀️☀️
Minns ni känslan av att packa ihop sakerna i sin bänk och sen gå på ett sommarlov som aldrig tog slut?
1985 var mitt sista sommarlov och sedan dess har jag jobbat.
Maj 2018 kommer vi aldrig glömma,vilken värme och vilken chockartad försäljning för fläkttillverkarna 😊
I går klippte jag mig och blev som vanligt nöjd,hon klippte av en bra bit så nu kanske jag inte behöver sätta upp håret hela tiden för att undvika värmeslag,i går var det stylat,plattat och en massa "klet" i 
(null)

I dag är det vanlig Lotta styling,dvs Wash and go 🤪 (null)

Nu ska jag göra mig klar för att åka till jobbet och önskar dig en fin dag 😍
Kram

Kommentera här: