0

Midsommarfest

Trött som ett horhus på rea 😩
Värmen,inre stress,irrandet,sökandet efter lugn och ro,nedräkning till semestern,en myndig son,samtal,telefonsamtal,hjärthugg,förbannad,uppgiven,fläktar i köket,läkarbesök mm mm har gjort mig till ett gäspande fån  (null)
Bara det faktum att jag försökte ta mjölk på Willys i går utan att öppna glasdörren först bevisar hur väck jag är 🤪 Willys och världen stannade upp för en sekund och sen var allt som vanligt igen 😊
Jag har haft min beskärda del av stress för detta året tycker jag,eller rättare sagt för all framtid.
Midsommarfest på jobbet idag,det ska bli härligt 😊jag ska till allas förvåning (not) hålla i underhållningen med lekar och dans.
Vi kommer att grilla hamburgare och ha vattenstafett,jag ska ha klänning och blomma i håret dagen till ära 🌺

Hade en mysig fika med Lilla C i går på Björns och tanken var att Anna R skulle kommit på kvällen och flabbat en stund,men hon var för trött,hon dras med enorma sviter efter cellgifterna och kommer aldrig riktigt ikapp sig själv och allt hon vill ♥️♥️
I kväll blir det nog en strandpromenad med min fina vän Nisse ( Lizette) och det ser jag fram emot 😍
Nu önskar jag dig en fin Onsdag och så hörs vi snart igen 😘
Lotta 

Kommentera här: