0

Liten uppdatering

Godmiddag,jag gör ett litet inlägg för att jag vill dela med mig av lite som har hänt.
Min Lilla C fick avliva sin katt Nando i förra veckan efter den blivit attackerad av en hund som sprang lös, en väldigt tragisk och dyr historia för henne 😢 jag körde henne den till bussterminalen torsdag morgon då hon skulle åka till Celle i Tyskland.
Torsdag-Lördag åkte vi till Småland och bodde 6 km öster om Växjö,min gamla hemstad,vi hittade en sjö mitt i det djupaste av skog där det inte befann sig en människa,vi badade näck och bara mös ♥️
Stugan var en liten röd variant med vita knutar,magiskt mysigt och runt om oss bodde två tikar som snabbt lärde sig att det fanns köttbullar i min kyl 😁
Jag träffade min gamla barndomskompis Jeanette på fredagen,jag körde inom på hennes jobb och kramade om henne,underbara Jeanette med det största hjärtat ♥️
På lördagen körde vi mot Skåne igen och ner till Annicka och Jörgen som bjöd på middag 😃
I söndags slöt jag upp med min vän Lena vid lunchtid och 4 timmar senare sa vi hejdå,då hade personalen nycklarna framme och ville stänga 😃
Lilla C kom förbi idag med presenter från sin semester,hon är hopplös den 😋 
Nu är det måndag kväll,vi har varit vid havet med bägge barnen och Affe,Peter gör sin goda lasagne och snart nog håller vi kväll.
I morgon är en annan dag,jag sväljer hårt,kramar hårt,andas djupt, njuter av familj och vänner ♥️

Lena och jag

Annicka och jag ♥️

Bus och mys ♥️

Inte en själ i sikte

Hemmes sjön

Grille på kvällen

Vi njuter

Ser den på håll 😆

Hej stugan 😃

Hejdå älskade Lilla C

Liam kom hem i dag 😃

Kommentera här: