0

Ett ögonblick tack!

Svetten lackar,jag jagar fler fläktar,slut överallt,vi respekterar grillförbudet såklart och vi lagar mat inomhus,jag bor på stranden,i vattnet,Affe får kvällsdopp och jag har på kuppen gått ner ett par kilo då det är för varmt för att trycka in i foderluckan hela tiden 😊
Men vet ni,trots att hettan är jobbig så har jag aldrig varit piggare,vitaminerna och energin jag får av solen och havet och solbrännan ger mig mycket positiv energi ✌🏽
Inte lika kul för Peter som hela tiden får höra: Vad ska vi hitta på? Men det är smällar man får ta 😁 jag roar mig själv om ingen annan orkar,i går körde jag ner på stranden innan den värsta trafiken kom och ett par timmar senare fick jag sällskap av Lena.
I dag åker vi ner igen,men vovven får bli hemma i skuggan och med fläkten på,där har han det som bäst i värmen.
Min andra semestervecka börjar gå mot sitt slut,i morgon ska vi till Köpenhamn jag,Peter och Liam,det var längesedan jag var där och det ska bli mysigt att strosa runt lite ☀️☀️☀️☀️
Ikväll ska vi fira Annapanna som fyller år, Grattis 🌸☀️🌺🍾 Grattis 
Klockan är 7.06 och jag och Affe har redan varit ute vår långa morgonrunda och kaffet är i systemet ☕️
Nu får jag önska dig en fin dag och en härlig helg 🌺☀️
Kvällsdopp onsdag 25/7

Kvällsdopp 25/7


Kommentera här: