0

Den nakna sanningen

I går kväll skulle jag sätta färg i håret och efter jag kletat in det,satt på mig den blåa hättan på skallen och tappat upp ett bad så kom jag på att jag glömt min mobil ute i vardagsrummet,där klev jag in i min nakna rundhet,blek som en albinoko,svullen pms mage och skrattgropar på låren med glasögon satta utanpå hättan som en byfåne och när min älskade sambo tittade upp  så brast han ut i ett sådant hjärtligt skratt att jag inte kunde låta bli att se mig själv som han såg mig och jag garvade lika mycket,men när jag började jucka mot sovrumsdörren och skulle ge mig på poledance då sa han faktiskt att jag nog skulle lägga mig i det där badet och bara slappna av en stund.....kvinnan han blev kär i en gång i tiden var nog fjärran denna kväll 😁,men jag kan fortfarande få honom att skratta hysteriskt 🤪

Jag bjuder på denna historia och önskar dig en härlig måndag 💋

Kommentera här: