1

Fick så jag teg

I går kverulerade jag om att ingen hade tid för mig,i dag fick jag så jag teg 🤣
Jag började med att cykla med Peter och Affe i morse,köra i gång tvätten,ge Anna R TS,åka till Lilla C i stugan och äta lunch,åka hem och få besök av Annicka,vi åkte till skogen och hade massor av mys ♥️
Bägge barnen kom hem,middag lagades och tvätt hämtades upp och nu håller jag kväll 😊
Jag är enormt lyckligt lottad som har dessa otroliga människor i mitt liv,som ger lika mycket som de får ♥️ att få känna den genuina kärlek och tacksamhet från kvinnor jag älskar och beundrar är en ren lottovinst.
Vänskap är för mig väldigt viktigt,det är en relation att jobba för likväl som en kärleksrelation med en man.
Att få den där frågan om hur man egentligen mår,att få det där besöket som kräver någons tid,att få höra hur viktig man är,det gör skillnad ♥️
Jag jobbar hårt för bärande relationer av alla dess slag,men jag ger också upp när gensvar uteblir.
Många planer smids inför sommar och ledigheter och jag älskar varje minut av planerna, känslan av att få tillbringa 4 lediga veckor med mannen i mitt liv.
Jag tackar för en underbar söndag och tack till mina små själsfränder på olika vis ♥️
(null)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Du e en vän som dina vänner oxå ska vara rädda om💕

Svar: Tack ♥️♥️♥️jag försöker
Lotta

Kommentera här: