0

Uppskattad!

I går hade jag ett otroligt bra och givande medarbetarsamtal med min chef och jag tror jag växte flera centimeter och mitt självförtroende blev stärkt efteråt.

Eget beröm luktar verkligen illa men jag förstår så mycket som att jag är en tillgång på mitt arbete och även om jag känner det ifrån mina närmsta kollegor så tar man inte det som självklart,att skriva såhär till er att jag är en tillgång känns konstigt men jag behöver lyfta mig själv och faktiskt konstatera att det jag gör är bra 👏🏻

Jag har haft intensiva dagar på jobbet med mycket möten och teknik som strulat och det har krävts mycket av mig,därför har kvällarna varit trötta 😴😴

Jag berättade för min chef om min högkänslighet och hon sa,skriv en lista på vad du behöver för att du ska kunna jobba så bra som möjligt....ni hör ju själva vilken toppenchef jag har 😊 men vad behöver jag då? 🤔det får jag klura på lite grann.

Jag sitter på balkongen med ett glas rosé som jag fick av min fina kollega Emelie idag bara för att.....det är kärlek 💕

Man behöver inte göra så mycket för att göra någon glad,ge av din tid och berätta för någon vad du uppskattar hos den personen och du kommer göra någon väldigt glad 😊

Jag önskar nu dig en underbar kväll ❤️ 

Varm kram 


Kommentera här: