0

Mannen med tatueringarna

Ibland slås jag av tanken på hur härlig jag är hur jag utan vidare bara kan berömma mig själv på detta viset och hur jag dagligen får folk att skratta 😁

 
I dag på Apoteket hörde jag en rolig konversation mellan en man och pharmaceuten bakom disken.
 
Han var en stor man med skägg och tatueringar (fördomar jag vet) och sakta tog han hela lekamen mot kassan när det blev hans tur,lite så att det gungade i golvet.
 
Han sa : Jag skulle hämta ett recept
Hon sa: Är det till dig?
Han sa: Nä det är till hästen 🐴 
 
Jag tittade dit för att se om han skojade,men han var gravallvarlig och hon likaså,karln hade alltså en hästakrake 😆
 
Jag höll på att bryta ihop troligtvis pga att jag var trött som ett horhus på rea men ändå 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
 
Ja det var min dagliga dos av onödigt hörande ♥️
 
Kram på er 
 
 

Kommentera här: