0

Vad är mina största misstag?

(null)

Visst är det så och nog lär man sig av sina misstag alltid,kanske inte varje gång för då hade man varit aktuell för nobels fredspris men jag tror nog att de händelser eller upplevelser eller för den delen människor man räknar som misstag sitter kvar som en påminnelse livet ut.
Kan jag göra något åt det idag? Kan jag få tillbaka tiden och göra om ,göra rätt?
Svar Nej!
Jag har förlorat mycket och många i mina dagar men på något vis har det och dem lett mig dit jag är idag 😊
I dag finner jag ord för mina känslor,idag kan jag säga ifrån när något känns fel och även om folk reagerar olika på mitt "nya" jag så är det hit alla tårar,brustna löften och förlorade vänskaper har fört mig.
Jag trillade i famnen på trygghet och en kärlek som jag bara trodde fanns på film,att någon kan hysa sådan kärlek till mig har tagit tid att förstå,att jag har kunnat släppa in alla årstider i mitt hjärta på en och samma gång och detta tack vare att en annan "man" hade vett att lämna mig så Peter hittade mig 😍 ibland är det ödets ironi 😊
Jag önskar dig nu en fin kväll 🤗

Kommentera här: