0

Förlåt Landskrona!

I dag har jag tillbringat söndagen med en riktigt go vän,jag och Anna-Karin åkte till Helsingborg och gick på loppis där dottern med sambo stod och sålde,Anna-Karin hänger alltid med på allt som är kul och det uppskattar jag jättemycket 😊


Efter loppisen så skulle vi inom Landskrona och ta en fika hos hennes mamma,vi körde inom Citygross för att handla en blomma med oss och där hände det (i min värld) två hysteriskt roliga saker.

Framför A-K i kön stod en dam som nog var 90 bast,långsam som en snigel la hon upp sina varor på bandet bl.a. några fulöl,killen i kassan skulle skoja lite med tanten så han tog upp en av ölburkarna,tittade på henne och sa...Har du leg? VA!!??? Sa damen och hans skämt föll platt.... efter damen och Anna-Karin var det min tur och då var jag på bushumör, jag hade plockat på mig en påse med salt lösgodis och han öppnade påsen och tittade noggrant i den(troligtvis för att se om det var godis eller naturgodis) då sa jag...Du får gärna ta en bit om du vill 😊 jag trodde i mitt stilla sinne att han hade skön humor eftersom han skojat med damen,men han såg mest generad ut och knycklade ihop påsen och sa...nej tack det är bra,mitt skämt föll lika platt som kön efter mig som med trötta blickar nog tyckte jag var en jobbig människa som hade mage att ha humor en solig söndag i Landskrona,förlåt,det kommer aldrig hända igen 😆😆

Efter kaffe hos hennes mamma åkte vi hemåt...tack goa Anna-Karin för idag 💕

I går var vi på loppis,höstmarknad och på Ikea,fixade och donade och såg film,en härlig lördag med min älskling ♥️
Nu ska jag se Bachelorette så....adios 😄

Kram Lotta 


Kommentera här: