0

Småländskan på thaimassage

I går var jag på thaimassage i Malmö jag hade hittat ett bra pris och var i stort behov av massage.
Jag hittade dit,kom in och blev insläppt och en liten kvinna hälsade mig välkommen och visade mig in till ett rum med en stor madrass på golvet.... jag bad om att få låna toaletten och då passade jag på att lätta lite på trycket eftersom det ska tryckas rätt hårt,sagt och gjort och när jag kom ut så stod kvinnan precis utanför och väntade,hon visade inte en min men var nog nyansen blekare efter vad hon precis fått höra 😝
Ja i alla fall fick jag av mig paltorna och la mig tillrätta på madrassen,massagen var jätteskön och hon slet i en timme....det enda minuset med just thaimassage är att det inte används bänk så nacken( som är ett av mina stora problem) blev liggandes i en jobbig ställning på sidan eftersom det var en vanlig kudde.
Under tiden massagen pågick så hörde jag en dörr öppnas och tysta röster florerade utanför rummet men tänkte inte mer på det.
När hon var färdig med massagen som inte varit så hård som jag önskat men ändå skön och välbehövlig och blodcirkulationen fick sig ett rejält uppvaknande,så gick min lilla massör  ut från rummet medan jag klär på mig och när jag står där med tuttarna i vädret slås dörren upp och en annan kvinna kommer in och säger Heeeej Lotta,allt bra? Vatten? Med bh:n i ena handen och vattenglaset i det andra svarar jag på hennes frågor om vad jag tyckt om massagen,säkert en underlig syn  om man sett det utifrån 😄
Jag fick ett stämpelkort och ledsagning ut,och jag kommer absolut att återvända 😃
Thai thai och ha en fin dag på er 

Kommentera här: