0

Mamma Mu

Har haft en sån där dag i dag,när alla ljud och intryck klumpats ihop och nästan fått mig på fall,när tystnaden intog hemmet då jag fick stänga av allt så var tystnaden öronbedövande och gjorde nästan ont.
Jag är nog rejält igång med klimakteriet och har inte tålamod med någon eller något jag pallar inte krusa,pallar inte ens försöka.
Jag vill bara gråta och sova i 14 dagar utan att någon påkallar min uppmärksamhet,jag förtjänar betald semester i 11 månader...typ 😝
Samtidigt som jag för tillfället känner mig lite ensam och övergiven så kan jag på samma gång bli tokig på att ha folk som är runt mig heeeela tiden,jag har inte samma behov av att visa min sociala kompetens men å andra sidan älskar jag det faktum att vi får fina vänner på besök till helgen 🤔 ja ni hör ju själva.... det är ingen ordning på allting 😜typ
Jävla gnällande egentligen men som klimakteriekossan deluxe ger jag mig den rätten 😋
I morgon blir det bio i stan och bio är något jag älskar.....ALLTID!
Vänligen 
Mamma Mu ♥️

Kommentera här: