0

Har du en vän du kan ringa mitt i natten?

Jag har ett par vänner som jag vet skulle likt mig,slänga sig i väg mitt i natten om det hade behövts,jag pratade med en god vän i går och just detta kom upp,det är en enorm trygghet att veta att det finns människor i ens närhet som utan tvekan finns där 👍🏽
När någon säger till mig att jag bara kan höra av mig om det är något,dag som natt,så utgår jag ifrån att det gäller,jag är nog naiv på det sättet och min högkänslighet förstärker alla känslor och kan göra mig otroligt besviken och ledsen när de människorna sen försvinner  som en avlöning när det väl gäller.
I det skedet jag är nu,när jag försöker hålla kraschlandningen stången,så håller jag mig till dem jag vet vill mitt bästa ♥️ 
Snart är det dags för mig att börja på min nya arbetsplats och jag tycker det ska bli spännande och jag kommer sakna ihjäl mig efter mina kollegor men detta måste jag göra för min egen skull 😃
Nu önskar jag dig en fantastisk Onsdag 🍁 (null)

Kommentera här: