1

Vilken härlig helg.

Det var längesedan jag hade en sådan härlig helg!
På fredag efter jobb och skola så körde jag och Peter in till Malmö för att handla lite och när vi kom tillbaka så packade vi ner grill,mat,dryck,hund och barn och gick bort till fotbollsplanen och grillade,ungarna lekte med vovven och vi drack ett glas vin och småhuttrade,supermysigt och sen somnade jag till Let´s Dance trött och nöjd,efter vi kommit in igen såklart :-)
 
I lördags morse tog vi Affe och körde till Arrie så han fick bada och leka och på eftermiddagen packade vi ihop oss till Anderssons och grillade och kollade mello,hundarna lekte och ungarna roade sig med sitt och vi snackade skit och hade hur trevligt som helst :-)
 
I går Söndag solade jag på förmiddagen med min bok ute i det goa vädret och sen vid lunchtid mötte vi upp ett annat par som har en tik som vi tänkte presentera Affe för,hon är lite äldre och har massor med skinn på nosen men det gick så bra och de klickade galant,vi åkte till vårt lilla ställe i Törringe där Jonas och Sussie inte varit så det blev jättelyckat.
Lite kaffe i deras trädgård innan vi körde hem och insåg att vår helg varit intensiv och väldigt rolig.
 
Måndag idag och jag är så väldigt lätt om hjärtat,min älskade vän klarade operationen och mår efter omständigheterna väl och jag saknar henne så och skulle bara vilja krama om henne,bädda ner henne och mata henne med praliner ♥
 
 
 
 
Vänligen 
 
Lotta

Kommentarer:

1 Anita:

skriven

Härliga bilder! :D

Svar: Tack så mycket :-)
Lotta

Kommentera här: