0

Min heta bror

 
Jag snackade med min storebror i helgen om ditten och datten när han helt plötsligt säger....Syrran,vet du vad som händer när jag var ute för ett par helger sedan? 
Givetvis svarade jag ju nej eftersom jag inte var i Växjö då :-)
 
Det min bror hade och berätta har jag skrattat hysteriskt åt hela helgen och jag har fått hans godkännande att berätta om detta.
 
Min bror hade som sagt tagit sig till ett uteställe i Växjö för ett par helger sedan och lugn,cool och sansad som han är så hängde han i baren med en öl i näven,han hade jackan på sig eftersom han stod i baren och inte ville lämna den ifrån sig,när han stod där och hängde så blev han plötsligt väldigt varm och började svettas besinningslöst,sekunderna efteråt känner han kraftiga dunkar på ryggen och folk skriker runt om honom,då inser han att han brann på ryggen,hans jacka hade tagit fyr av ett värmeljus och där stod han i baren och såg cool ut med en brinnande rygg.
 
Elden släcktes och min käre bror var helt oskadd,(annars hade jag inte skrattat givetvis),han pep iväg rätt snabbt eftersom han tyckte det var fruktansvärt pinsamt och jag kan se min långe bror lufsa hemåt i vinternatten med en rykande jacka i handen,muttrandes över att hans nya jacka var förstörd.
 
Min underbara coola heta bror,bara han kan råka ut för en sådan sak och dessutom hålla käften om det i flera veckor......hahahaha!
 
Ja det var det hela och erkänn att det var lite kul om man ser det framför sig ♥
 
Lotta

Kommentera här: