1

Grattis till lyckad potträning 😁

Först och främst vill jag säga ett stort grattis till min vän Annapanna som idag fyller år 

Jag hoppas din dag blir jättebra och att du får en härlig tripp med era vänner 😊

I går fikade jag med Lena,en härlig karismatisk kvinna som var dagmamma åt min dotter när det begav sig,det roliga är att Lenas dotter och Nikki pottränade ihop och är fortfarande än i dag goda vänner ❤️

Lena och jag är inte helt olika och vi har alltid mycket att prata om,det var guld värt att ses en stund.

Jag och lilla C var på bio i söndags och såg tulpanfeber med Alicia Vikander och den var bra,men inte det bästa vi sett,men absolut helt sevärd 😊

I går var det bara jag och Peter och Affe såklart och det var så längesen vi var helt ensamma att vi bara garvade,vi handlade lite,kollade film,åt middag på IKEA och såg Allsång på Skansen,mer film,drack massa kaffe och var ute med hunden,en riktigt mysdag med andra ord ❤️
Idag är också ett oskrivet blad,men vi ska fortsätta landa denna första semestervecka och bara njuta av varandra.
Vad hittar du på? 

Kram från Lotta

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Jag är ff anonym😜 Tack så jättemkt för dina fina ord- karismatisk😘- låter fint🙈
O TACK för stunden- verkligen en guldstund😍
Skönt att du o P sedan fick dagen för er själva💙❤️
Kram o ha en underbar semester🌻👌

Svar: Kram kram 💕
Lotta

Kommentera här: