0

Plattfiskar i Trelleborg!

Häromdagen var min käre sambo hysteriskt roligt,jag hade fått hem en tid till mammografi och när jag visade lappen för Peter så tittar han och vrider och vänder på den och jag undrar såklart vad som var så svårt att förstå,så säger han plötsligt med spelad förvåning.....Du har ju bara fått en tid?? Ja? svarade jag,vaddå? Men den andra patten då? säger han och garvar sen så han håller på att gå sönder,han syftade givetvis på mitt prekära "problem" som storbystad.
 
Mycket lustigt minsann och trots att jag spelade förnärmad så tyckte jag att det var enormt kul,precis min humor och ja,han kan vara rätt kul den där Peter :-)
 
Japp,i februari är det så dags att spana in plattfiskarna i Trelleborg ;-) lika nervös som jag är i väntan på beskedet efter varje gång,lika tacksam är jag för att det finns.
 
Ha nu en finfin dag :-)
 
Lotta
 
 

Kommentera här: