0

En speciell person

I morse blev jag sjuk, kände mig konstig när jag gick upp men kunde inte sätta fingret på vad det kunde vara och medan jag stod och vek undan lite tvätt,kände jag att jag behövde kräkas och sen gick det fort.

Det ska mycket till att jag sjukar mig,men när jag kräks då finns det inte så mycket att be för,sjukade mig och sov sedan en god stund och vaknade efter några timmar och kände mig rätt ok. 
Jag förstår att det helt enkelt blivit för mycket av allt under en längre tid och jag tror nog att min kropp sa stopp och belägg,nu vilar du ett tag och jag lyder snällt för just nu behöver jag ladda energi,positiv sådan.

Min fina Lilla C hade lämnat en liten present till mig utanför dörren som fick mig att gråta  

Tack ❤ du är onekligen en speciell person

Nu hoppas vi på god bättring och jag ska vara rädd om mig. Ha en fin kväll på er

Kommentera här: