1

Grottkvinna

Jag är en sur PMS kärring,jag är överviktig och går mest och muttrar och svär på allt och inget,jag är osocial och känner mig grovt missförstådd av allt och alla,jag orkar inte raka benen,offerkoftan är väldigt varm och skön och hela världen är just nu emot mig.
 
Hade jag kunnat bo i mysbyxor och slippa tvätta mig hade det varit fine by me,hade jag kunnat dricka vin och äta glass varje dag och se på Skid VM så hade det också varit ok,men nu är det inte så......!
 
Livet går vidare,räkningarna ska betalas,mat ska lagas och familjen ska rastas och hunden ska uppskattas,eller var det tvärtom?jag får ta motgångarna,jag får bida min tid och hoppas på att martyren inom mig tröttnar och byter kropp och fram till dess så hoppas jag att ni har tålamod med mig,just nu är jag en grottkvinna och känner för att flytta under en sten tills våren kommer.
 
Men annars är det bra :-)
 
Lotta
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Vi kan bo under samma sten😂Kram /Lena

Svar: Välkommen ☺
Lotta

Kommentera här: