0

När Disa kom

När Disa kom så fann jag plötsligt ett lugn inom mig som jag inte känt på ett bra tag,det känns som om med hennes födelse fann jag den där sista pusselbiten som inte riktigt passat någonstans,med Disa kom mitt tålamod,med Disa öppnades en stor plats i mitt hjärta,med Disa kom längtan efter omhändertagande och känslan av att vara en viktig förebild,med Disa kom min chans att göra om och göra rätt.
Med Disa kom massor av planerande för mig och Peter,allt vi ska göra med vår lilla tjej,Peter har redan sett ut cyklar och allt möjligt till henne 😁
När Disa kom försvann min oro,med Disa kom om möjligt en stärre kärlek till min dotter,med Disa växte min kärlek till hennes flickvän Isa än mer,vilken kvinna,vilket stöd hon var för Nikki under hela resan ♥️
När Disa kom så försvann alla tvivel,jag kommer ge allt jag har till denna lilla tjej, min Liten♥️
Kram från en lycklig mormor 👵🏼
(null)

Kommentera här: