0

Inte många dagar kvar

Redan onsdag och inte många dagar kvar av semestern 2017,fast redan första helgen i September åker jag och Lilla C på en weekend till Oskarshamn 😊 det ska bli mysigt att rå om henne en hel helg och hon får stå ut med mina snarkningar och jag med hennes middagslurar 😁 men jag klagar inte,jag behöver också vila och den här semestern har jag sovit mer än någonsin tror jag 😊

I eftermiddag ska vi göra något jättemysigt,vi ska köra ner till Tomelilla och till Affes mamma Molly och syster Meja och vi ska grilla,jag förutsätter att det är människofamiljen som står för det 🤣 vovvarna har inte setts se de var ca 6 månader så det ska bli jättespännande,väldigt roligt att vi hållit kontakten med Madde och hennes familj som vi köpte honom av 💕

Annars har semestern inneburit Blekinge,Öland,cyklat mycket,ätit ute,hälsat på vänner och familj,haft besök och varit på tjejmiddagar,kräftskiva och lite bio. Mycket tid med Affe och sett honom utvecklas av all träning som Peter i synnerhet ger honom. Jag har även träffat älskade dotter och fisen i magen,jag längtar så jag håller på att spricka efter henne och för min del får hösten gärna springa förbi så det blir december 🌸🌸

Jag har försökt att hinna med så mycket och så många som möjligt under semestern men har fortfarande barnens farmor och farfar kvar att hälsa på och det ska vi bara hinna med,det är viktigt att inte skjuta upp för tiden bara går 😳

Jag har däremot inte tänkt på mitt jobb eller vad som väntar mig när jag är tillbaka på måndag,det tar vi då,men mina kollegor saknar jag däremot ❤️

Nu ska jag sätta på lite nytt kaffe och göra frukost till hela familjen.

Varm kram till er alla 🌸🐾

Kommentera här: