1

Inte som andra!

Jag kan jag,jag gick och la mig med fuktigt hår i går kväll,jag brukar duscha på morgonen men eftersom vi var ute och cyklade en långrunda med Affe på kvällen så blev jag varm och svettig.
 
I morse så vaknade jag med sådär fluffigt hår som man får när man sovit med fuktigt hår och jag ville inte se ut som Elisabeth Höglund så jag skulle ta vattenflaskan och spraya på lite vatten,när jag kommit till jobbet och jag skulle sätta upp håret så kände jag hur strävt mitt hår var,som om det var riktigt smutsigt och äckligt,jag drog handen genom håret och luktade på händerna och jodå......jag hade i all hast tagit fel sprayflaska och i stället för vatten hade jag sprutat sköljmedel i håret ( jag har det i flaska och sprutar lite på textilier då och då) japp,så nu går jag omkring och doftar som en nytvättad tröja,det kunde varit värre,det är jag fullt medveten om,men jag blir så trött på mig själv,ATT jag inte bara kan ta det så lugnt och tänka efter innan.....jag VET ju att jag har två sprayflaskor så varför välja den som var fel? 
 
Japp dagens i landsproblem fick ni serverat här och nu önskar jag dig en fin dag och fin helg!
 
 

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

Huvudsaken man luktar gott..😆

Svar: Så sant så ☺️
Lotta

Kommentera här: