2

Puppy is in da house :-)

Bosse Boxer har äntrat Helsingborg och allas våra intresse och kärlek och på Lödag kommer han till mormor...dvs jag,Liam och Magnus har redan träffat den lille och förutom att han mest sov så var han uppenbrligen bedårande :-)
Har fått fina bilder och jag springer runt och visar dem på jobbet hela tiden,tramsigt jag vet och jag undrar hur det blir när jag blir mormor på "riktigt" :-)
 
Peter och Tilda är på väg att flytta neråt och idag ska de titta på skolor till Tilda här i Vellinge,det är en spännande tid för oss och vi ska bli en familj på heltid :-)
 
I kväll ska jag gå på bio med Lilla C och vi ska se "Carol" med en av mina favvoskådisar Cate Blanchett,det kommer en recension om filmen senare :-)
 
Nu önskar jag en fin dag tills vidare med lite bilder på Bosse bla.
 
Kramelikram!
 
Nikki & Bosse
 
 
Liam & Bosse
 
 
Bosse :-)
 
 
I Lördags fick jag den här vackra lyktan av min käraste vän Annapanna ♥
 
 
 
Lotta

Kommentarer:

1 jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom:

skriven

så söt

Svar: Visst är han? 😊
Lotta

2 Linnéa - The Hungry Gosling:

skriven

Åh vad söt! :)

Svar: Visst är han? ☺️
Lotta

Kommentera här: