0

Orange is the new black

Jag är på alla sätt och vis manisk när det är någon serie eller bok jag fastnar för,då vill jag se och läsa allt på en gång och det blir liksom lite abstinensom jag inte får eller kan,jag måste ju tex jobba ;-)
 
När "Bron" slutade fick jag svår abstinens och kunde inte hitta något som tilltalade mig lika mycket men så häromdagen kom jag på att min dotter pratat om en serie som heter "Orange is the new black" så jag gav den en chans och jag föll handlöst,så nu har jag plöjt igenom två säsonger och är inne på den tredje och vad jag vet sista och sen får jag hitta en ny serie..som tur är så visas det ju rätt mycket skidor också just nu :-)
Kan i alla fall varmt rekommendera den!
 
Om 2 dagar kommer Bosse Boxer äntligen hem ♥
 
Nu önskar jag dig en fin och snöig dag!
 
Kram!
 
Lotta
 
 
 

Kommentera här: