0

Världen utanför

Jag prioriterar så gott jag kan här i livet och just nu ligger mitt eget välmående i fokus,ett tungt besked har kommit angående en nära anhörig och det är bara att kavla upp hjärtat,öppna ögonen på vid gavel och släppa det gamla för ett tag,jag måste för min egen skull,annars blir jag sjuk.
Jag har fint stöd och som vanligt när det väl gäller så inser man vilka som verkligen finns där.
 
I går var det kalas för Carina som fyllde the big FIVE O och det finns nog ingen som längtat så mycket efter sin femtioårs dag som just Carina,vilket även hennes dotter Lotta så fint sa i ett fantstiskt tal som hon höll till sin mammas ära.
 
Det bjöds på god buffé och det var en väldigt härlig stämning,Peter presenterade jag som ny för säsongen vilket gick hem med ett gott skratt :-)
 
Det har som vanligt varit en full rulle helg och det som alltid planeras in bli en lugn helg slutar alltid tvärtom av någon märklig anledning,men jag är lyckligt lottad som får ha förmånen att människor vill vara med mig och hos mig. ♥
 
Nu önskar jag er en fin dag och ha tålamod med min uppdatering,mina samtal,mina sms och annan kontakt,jag har för tillfället " tillfälligt avbrott"
 
Kram på er!
 
Jag och den fina födelsedagsgrisen ♥
 
 
Mums filibabba.....!
 
 
 
 
En glad Carina som får en sång sjungen till sig :-)
 
 
Ha nu en finfin dag på er!
 
Kram Lotta

Kommentera här: