1

Lite av varje :-)

Jag valde Bredband2 när jag fick fiber och det är ett bra val,de skickar ut sådana här snälla mejl : 
 
Vinn din vikt i godis....skulle inte tro det,men tanken är ju fin :-) 
 
Kotten i toalettstolen blev uppskattat ( av mig om inte annat ) och jag hade jättekul hela dagen,det ska inte så mycket till nu för tiden :-)
 
 
I Onsdags gjorde vi ett besök på Vellingblomman och för första gången på länge så kände jag av lite julstämning där trots att det bara är November,men jag är i ett nytt kapitel i livet nu och känner mig så älskad 
 
 
En bild från den fantastiska julutställningen på Vellingeblomman :-)
 
I går var vi på Emporia och käkade med ungarna och strosade runt lite på taket och tittade på bron i kvällningen,en vacker syn :-)
 
I dag är det fredag den 13:e och min kollega Emelies turdag,kanske ska man köpa en lott?
 
Ha en fin dag och helg på er alla!
 
Kramis

Kommentarer:

1 Leva-Kerstin:

skriven

Skrattar! Du är allt rolig Lotta. Den delar jag på FB och twitter
Vad blev reaktionen?

Svar: Reaktionen på kotten? Men åhhhh Lotta ditt stöör :-) typ.....hahaha
Lotta

Kommentera här: