0

En snygg kotte!

Jag och lilla C var på bio i går,vi såg "Bränd"  med Bradley Cooper och den var helt ok...inte superbra men absolut inte dålig heller.
Vi tog en fika på Barista innan och jag var hemma i soffan igen redan klockan 20.00 :-)
 
I morse handlade jag på Willys innan jobbet eftersom jag inte hade någon lunch att ta med,tjejen i kassan var rar och trevlig och när jag fick tillbaka pengar var min intention att säga " Tack snälla" men i mitt nyvakna och inte så alerta huvud hängde orden inte riktigt med så jag tog min växel,log stort och bräker ur mig " Tack snygga" hon såg lite förvånad ut men fortsatte le och önskade mig en trevlig dag.
 
Så kan det gå när inte haspen är på och jag har gjort en tösasnärta glad i dag i alla fall.
Bara för att bevisa hur omogen jag är så ska jag även berätta att på vägen till jobbet hittade jag en jättefin kotte,som jag la i toalettstolen på jobbet....Jag kan jag :-)
 
Ha nu en fin dag på er alla :-)
 
 
 
 

Kommentera här: