0

Mellan himmel och hav!

Vinden slet och drog mig till havet,det var inte så mycket att sätta emot,inget har en sådan stark dragningskraft på mig som en storm som river ett hav....jag stod stilla och insöp det stora,mäktiga,jag kände mig för en sekund som ett med vinden,redo att slungas ut och sväva fritt.

De tunga molnen låg som ett täcke över vattnet och himlen skiftade färg efter hand och med fladdrande hår och bultande hjärta sträckte jag ut armarna och kände mig fri och lycklig.
 
Jag är fri som vinden,lyckligare än jag varit på väldigt länge och jag trotsar mina tankar och tillåter mig allt detta......för är det någon som förtjänar lite lycka så är det jag,tänk att jag sa så,att jag förtjänar något utan att skänka en enda tanke åt någon annan,men jag är där......nära målet :-)
 
Jag önskar dig det bästa dagen kan ge ♥
 
Lotta
 
 Taget idag
 
 

Kommentera här: