0

Förälskad!

I går när jag och Liam var i byn och handlade så stod jag utanför Ica och väntade på honom i solen,snicksnackade och hejade på folk när jag hör bakom mig - Heeeej Pappas flicka...hej gumman!
Såklart är det en instinkt att vända sig om fast jag ju vet att det inte var till mig,där står en man och går emot sin hund som viftar på svansen och hoppar av förtjusning och jag är ju som jag är så jag säger - För ett ögonblick trodde jag att det var mig du kallade på haha ( jag ångrar mig som vanligt i samma sekund jag säger så) - Mannen tittar upp på mig och betraktar mig uppifrån och ner,säger sen.....Ja det hade jag mer än gärna gjort...han skrattar lite förtjust och går sen i väg med Pappas flicka i koppel och jag inser att jag precis har flirtat med en gubbe i 60 årsåldern,men det var ju trots allt fredag och solen sken....Jag bjöd på det :-)
 
I dag är det ännu en fantastisk dag,mycket musik i själen,bomull i hjärtat och ett fånigt flin på läpparna,jag är förälskad :-)
 
I livet,i mitt nygamla jag och i det som får mig att må bra.
Det faktum att det onda,det som gjort mig illa är som bortblåst känns som en befrielse och är ingenting jag saknar.....nu är det min tur att få må bra :-)
 
Ha en fin dag kära du <3

Kommentera här: