0

Unbroken

I går var vi på bio och såg "Unbroken" en fantastisk film men man kan inte vara en sån blödig person som jag,vid ett par tillfällen fick jag faktiskt vända bort blicken och stänga öronen och tårarna steg mer än en gång.
 
Jag är lite förkyld och halvrisig så jag somnade tidigt i går kväll,har sovit gott men drömt lite märkligt,kan inte direkt sätta fingret på det,men bara diffust och lite osammanhängande.
 
Har druckit mitt morgonkaffe på jobbet och har en liten stund innan det sätter i gång för dagen och i eftermiddag måste jag ta tag i städning där hemma.
 
Sprang på min ljuvliga granne June där hemma i går och fick en varm kram och några snälla ord på vägen,det är så sällan vi ses nu när det är mörkt och vinter...eller ja,vinter är väl att ta i kanske,men mörkt i alla fall.
 
Det är en klassåterträff på gång "hemma" i Växjö i början på Mars och jag håller i anmälningarna för vår klass,det ska bli kul att se dem igen,det är alla klasserna från högstadiet som är inbjudna och vi hoppas att intresset blir stort :-) men vi är många som har lämnat stan så det kan kanske bli lite bökigt att få med alla,men så många som möjligt i alla fall.
 
Inte det roligaste inlägget kanske,men en liten uppdatering om vad som händer i livet,nästa fredag ska jag och dottern åka till Helsingborg och lyssna på Carola,det ska blir riktigt kul att uppleva henne live!!
 
Ha nu en fin torsdag så hörs vi snart!
 
Kram Lotta
 
 
 
 

Kommentera här: