1

Utan er,inget jag!

De flesta julklapparna är inköpta och i år firar vi en riktig "Tomten är far till alla barnen" jul, jag och Peter firar tillsammans med Magnus,Pernilla,Liam och delar av Johanssons nere i Höllviken,de flesta av våra barn är stora och lever egna liv så därför har vi tyvärr inte med alla i år.
Nikki firar med sin kärlek på julafton och så firar vi tillsammans på juldagen,då blir det tacos och efter all julmat man redan hunnit kränga i sig så ska det bli skönt med avbrott.
Peter har jobbat natt hela helgen och har i natt också innan han går på sin frivecka och jag jobbar 2 dagar till innan min julledighet börjar och hur mycket jag än älskar mitt arbete så behöver jag en välbehövlig paus.
 
Jag hämtade mina nya glasögon i fredags och jag blev väldigt nöjd,jag fick två par för priset av ett och jag har ju progressiva och det är inte gratis precis,men nu ser jag äntligen riktigt bra ut ( den var ny va? )och det paret jag hade tänkt att ha till lite festligare tillfällen har nu redan blivit favoriter,det andra paret är exakt likadana som jag hade innan,jag gillar inte att ändra för mycket på vinnande koncept,så nu har jag Karl Lagerfeld på näsan och trots att jag är plusmodell så passar trots allt ett par av hans kreationer i alla fall ;-)
 
 
En bild och jo,jag vet att luggen bör klippas,blir liksom aldrig färdig till det bara.
 
Vill även passa på att tacka alla mina fina vänner som ställt upp och stöttat mig under året som blev turbulent i olka perioder,jag vill med all min tacksamhet skänka ett stort hjärta till mina töser ( ni vet vilka ni är) och mina kollegor som fick plocka upp en spillra i våras och sakta men säkert bygga upp mig igen,med den nya konstellationen ihop med att ta mitt förnuft till fånga och börja med medicin så kunde jag åter öppna mitt hjärta och släppa in den man som visade sig vara just det...en riktig man,han har med fast och trygg hand och kärlek bevisat att jag aldrig någonsin behöver gå igenom någonting ensam igen,att det går att lita på människor och att han aldrig kommer lämna mig trots att jag inte alltid är på topp....Det och mycket mer känner jag varje dag och jag orkar därför ge tusenfalt tillbaka.
 
Så TACK till er som älskar mig,jag älskar er precis lika mycket tillbaka,för utan er,finns inget jag <3
 
Varm julkram från mig :-)
 
 
Lotta

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Kram till dej, Lotta o ha en supermysig jul! Låter som en härlig sammanslutning av folk som du gillar❤️🎄

Svar: Kram tillbaka :-)
Lotta

Kommentera här: