0

Till dig!

Godmorgon!
 
Solen skiner och jag känner mig helt ok,jag hade ett litet bakslag i går men inget jag inte kunde hantera.
Pratade i flera timmar över en fika med en av mina absolut bästa och närmsta vänner om livet i stort och smått och jag känner egentligen idag bara för att lägga ut en av de bästa låtar jag vet och i synnerhet texten.
 
Denna är till dig som tar dig tid att lyssna,som kan ta till dig den fantastiska texten och som kan känna in och förstå att jag vill dig väl,oavsett om vi har ett förflutet eller är vänner här och nu,så önskar jag dig allt gott som livet kan ge.
 
Jag vill dela med mig av känslan av att livet är en gåva,även om du tvekar och misströstar ibland,så finns det alltid ett ljus någonstans och är du bara lyhörd så kommer känslan landa inom dig :-)
 
Varm kram till dig och ha den absolut bästa dagen du kan ha <3
 
 
 
 
Till dig

Kommentera här: