1

Återkoppling!

Godmorgon kära vänner!

I dag känns det lite som om det är första dagen på resten av mitt liv,jag är långt ifrån klar och redo att säga att jag är återställd,men idag är första morgonen på två veckor som jag mår riktigt genuint bra och jag inser mitt värde,inser att jag faktiskt inte rår över mitt mående,jag kan bara ta emot hjälp,förlita på dem som säger sig vill mitt bästa och så medicinen....det blev bra till slut och förhoppningsvis blir det bättre och bättre tills jag kan säga att jag är tillbaka med full kraft och styrka och längs med vägen har jag också fått prov på äkta vänskap och vad jag kan förvänta mig av människor,har hittat tillbaka till en djup kraft inom mig och därför orkat ta avstånd ifrån det som inte tillför mig något bra.
 
Har funnit delar av den Lotta som gör människor glada och som alltid har ett leende på sina läppar och jag tar mina små steg...två fram och ett tillbaka...men dock framåt :-)
 
Jag lovar att fortsätta kämpa och varje dag hittar jag anledningar och jag umgås med människor som får mig att må bra <3
 
So far,so good :-)
 
 
Lotta

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Bravo Lotta! Blir jag glad att läsa.

Svar: Tack,jag också ;-)
Lotta

Kommentera här: