0

Allsång och nya dieter :-)

Efter jobbet igår så körde jag till Cina i hennes lilla kolonistuga,vi åt jordgubbar och pratade musik och udda nog vilka låtar vi skulle vilja ha spelat på vår begravning,hennes val skiljde sig från mina och märkligt nog så var det ett samtal som inte på något sätt gjorde mig obekväm eller illa till mods.
 
När jag kom hem var det dags för premiären av Allsång på Skansken och det är sommar för mig det,en helt ok start för nya programledaren Petra Marklund tycker jag,lite försiktig men visade inga stora spår av nervositet och sedan är ju tösen så gudomligt musikalisk :-)
 
Nu ska jag strax cykla till jobbet och idag börjar min nya diet 8-16 som Cina tipsade mig om,det handlar om att man äter normalt(gärna lite extra nyttigt) under 8 timmar och sedan håller man igen under 16 och de timmarna lägger man ju förslagsvis på kvällen när man ändå ska sova,så mina tider blir 9.30-17.30 och sen är det slutuggat,jag är inte på något sätt kraftigt överviktig,det aktar jag mig för eftersom jag en gång varit där,men jag vill slimma till mig lite och ska komma igång med långa promenader oxå tänkte jag.....Önska får man ju ;-)
 
Mitt mål är väl kanske 5 kilo ner och sen är jag nöjd :-)
 
Här kommer en bild tagen alldeles nu från min balkong och jag önskar er en härlig dag :-)
 
Lotta
 

Kommentera här: