2

Jan Johansen,45 årsfest och tropisk hetta

I går(lör) på förmiddagen fick jag och min bror för oss att vi skulle cykla ner till stranden och tillbaka ca 2 mil,jag räknar minst 12 timmar efter senaste glaset alkohol jag må ha druckit kvällen före och helst kör jag inte alls,så därför cyklade vi.
 
Motvind och nästan 30 grader varmt,strålande idé faktiskt,fast lite tvärtom :-)
 
I fredags var vi i Höllviken på ett par pubar och tog ett par öl och det visade sig även att Jan Johansen med band spelade på det sista stället vi var på och det var riktigt bra faktiskt,han är en suverän artist live :-)
 
Han kom fram och bytte ett par ord och var väldigt glad och trevlig :-)
 
 
Magnus,min käre exmake både lämnade och hämtade oss,snäll som han är :-)
 
I går firade vi Annapanna som fyllde 45 år och det blev en härlig kväll med god mat och trevliga människor,cyklade hemåt vid 01.15 tiden och det skvalpade om mig,jag hade bälgat i mig mer vatten än jag gjort på en hel vecka totalt tror jag.
 
 
 
Idag ska brorsan köra hemåt och jag tvättar lite trots den fruktansvärda hettan,men i morgon åker sonen och jag på en liten minisemester och jag ska packa lite och tanka och handla och.....så vidare
 
Ha det bra så länge,nu ska jag få upp brorsan och sen damma ;-)
 
Hej så länge :-)

Kommentarer:

1 Jessi:

skriven

Du cyklade inte ner i diket väl? :D

Svar: Hihi,inte igår,var i stort sett helt nykter,men däremot trasslade långklänningen in sig i hjulet hahaha....men det löste sig :-)
Lotta

2 Anonym:

skriven

I nyktert tillstånd löser man saker ganska enkelt...dock blir det roligare historier när du fått lite vin i kroppen! 😀

Svar: 😃 jo men du vet, man blir ju lite klokare med åren 😜
Lotta

Kommentera här: