0

Sms vett och etikett!

Det kom ett sms nerdimpande tidigare idag som för en månad sen hade gjort mig glad,men som idag bara gjorde mig jävligt irriterad :-(
 
Den här personen är en jättefin kille,vi dejtade för dryga året sen men är numer bara vänner och jag har förklarat hur det funkar med kommunikation i min värld,hade jag tur så hörde han av sig en gång i veckan och då för att svara på mina sms,som hunnit bli några,både av oro och klart irritation,ingen förbättring skedde och jag kan inte ha det så i ett förhållande,det går inte...så jag avslutade efter några veckor, men vi har hörts lite då och då.
 
Det sista sms:et jag skickade till honom var för exakt en månad sedan och idag kom det,inte ens ett svar,utan bara en frågan hur jag mår och en kram...Vafan!? känns som 29 dagar för sent,minst!
 
Nope,sådana människor orkar jag inte med,som inte kan "offra" två minuter av sin tid för att svara på ett vanligt sms och jag är så barnsligt tjurig idag att jag faktiskt inte tänker svara på det idag,eller ens förrän om en månad....kanske ;-)
Sådär kan jag bli när jag känner att nog är nog liksom.
 
Nä tack,det är en sådan person som börjar bli bortsållad,han är inte så pass viktig i mitt liv att jag inte klarar mig utan hans sms :-)
 
Barnsligt kanske,men så får det bli :-p
 
Lotta på Bråkmakaregatan
 
 

Kommentera här: