1

Se där ja :-)

Godmorgon :-)
 
Jag har sovit som en stock hela natten,första natten på evigheter MEN,jag har drömt jättemycket och väldigt tydliga saker,jag har kört bil i natt,kört mycket bil och varje gång jag skulle stanna bilen och parkera så ville den inte sluta rulla....hur jag än drog i handbromsen så fortsatte den rulla och det säger mig en hel del eftersom jag tror att drömmar ofta har ett budskap...jag måste sakta ner och reflektera livet lite,jag måste sakta ner och sluta fundera och grubbla och bara njuta av livet och konstigt nog,efter samtalet i går,kändes allt lättare,bitarna föll på plats och jag känner mig,bara lättare helt enkelt :-)
 
Saknaden hade ett syfte och det var troligtvis det jag fick rätsida på igår och nu känns det bättre igen :-)
 
Nu önskar jag dig en underbar torsdag,var rädd om dig och krama någon du tycker väldigt mycket om...mig tex :-D
 
Lotta
 
 
 

Kommentarer:

1 Annika:

skriven

Kram :)

Svar: Kraaam :-)
Lotta

Kommentera här: