0

Det finns alltid....

Det finns alltid.....
lite ärlighet bakom " Jag skojar bara"
lite kunskap bakom "Jag vet inte"
lite känslor bakom " Jag bryr mig inte!
och lite smärta bakom " Det är lugnt!
 "Okänd"
 
Sitter och lyssnar på min nya favorit Josh Gracin och läste precis dessa klokord ovan,för visst är det väl så att vi säger så många ord dagligen fast kanske inte med dess rätta innehåll alltid...konstigt det där...:-)
 
Ikväll gick jag emot mina principer lite grann,jag skickade ett sms som blev ett samtal och det blev helt ok..ibland är jag klok som en bok :-)
 
Nåväl,nu är det snart dags för sängen för det tar minsann på krafterna att underhålla Sverige ;-)
Hoppas du har haft en superbra dag?
 
I morgon kommer fåglarna troligtvis kvittra ännu högre,solen kommer skina ännu starkare,himlen kommer vara blåare än någonsin och själv kommer jag fundelera ut nya fantastiska skämt ;-)
 
Vilken tur att just jag föddes för att underhålla ;-)
 
Tidelipom på er alla glada!!
 
Lotta
 
 
 
 

Kommentera här: