0

God Jul kära läsare :-)

Öppen och sluten,lite om vartannat
lycklig och sorgsen,mitt hjärta bannat.
Men positiv och hoppfull i stora drag
Vi är ett radarpar,bloggen och jag.
Min dagbok om livet som ni får dela
Min framfart i livets rätta och fela.
 
Kämpar och sliter men skrattar ofta,
ibland kan jag slänga på mig en offerkofta.
Det jag kallar integritet får ni inte läsa
i det fallet får ni lång näsa.
Jag delar utav de bitar jag kan
med det facit jag bär i livets hand.
 
Jag tackar er hjärtligt, ty det jag vill förmedla
är livet i stort och smått att dela.
Jag bär inget ont i blod eller själ
tvärtom så vill jag alla så väl
Jag önskar er alla från djupet av mitt hjärta
en jul med bara glädje och ingen smärta
 
Glaedelig jul
Feliz navidad
Merry Christmas
Merri kurisumasu
Buon Natale
Hyvää Joulua
Gun Tso Sun Tan`Gung Haw sun
 
God Jul <3
 
 
 
Lotta
Hyvää Joulua
Hyvää Joulua
 
 
 

Kommentera här: