0

Änglar,visst finns dom!

Igår var jag och Liam i Blentarp hos min fina vän Annicka,vi har varit vänner i 21 år och det är verkligen en sån fin vänskap som man inte behöver fundera på,hon finns där och jag här,enkelt och aldrig krångligt,hon finns där för mig och jag för henne om det så går år emellan våra möten.
 
Det här med vänskap är inte alltid så enkelt,jag anser att man måste jobba med vänskap likväl som man får jobba med förhållanden och tyvärr är det inte alltid lika självklart tillbaka.......
 
MIn sommar har varit fylld med massor av känslor,det har varit skratt och glädje men allra mest tårar och ångest,jag har suttit vaken många nätter och gråtit tills jag inte haft en enda tår eller känsla kvar,jag har varit så långt nere i skorna att jag bokstavligen legat på golvet och inte kunnat ta mig upp...
 
Jag har älskat så innerligt och jag var tvungen att avsluta den destruktiva spiral jag hamnade i,jag har mött mina demoner och trodde inte jag skulle vara så stark som jag ändå blev.
 
Jag mötte F igen och vi hade en underbar tid ihop ända tills jag började älska igen och ville mot mitt bättre vetande försöka igen,jag var ensam om det och nederlaget i samband med förödmjukelsen och kärleken jag kände höll på att knäcka mig totalt.......som tur var har jag tre fantastiska vänner som lyft mig,stöttat,torkat mina tårar och funnits hos mig....ingen dömde,inget "vad var det jag sa" och framför allt så har jag pratat,något jag inte är van vid att göra,jag har pratat så mycket att jag börjat  läka så sakta och stilla.....detta har också givit mig styrka och insikt i vad riktig vänskap innebär och mina tre änglar räddade mig och gav mig tron tillbaka.
 
 
Lotta
 
 
 
 
 

Kommentera här: