1

Varför?

Jag fick ett mejl om en undran  varför jag lösenordsskyddar,(inställningarna var lite för snabba) och visst skulle jag kunna svara på det, men det ligger inte i min natur att hänga ut namn eller direkta hintar,jag har bara fått vetskap om att det finns läsare som jag inte vill ska ha tillgång till mitt privata, för hade jag vetat att det skulle användas emot mig så hade jag skyddat den för längesedan...nu gör jag det enda rätta och kan själv välja vem som ska få veta vad som sker i mitt liv och för att kunna få frid och ro med mitt förflutna så känns det som en god idé.

Jag är en godtrogen och naiv person,det ligger i min natur och jag tror människor om gott,det har,likt som för ett barn,ställt till det för mig och detta är ett sådant exempel,jag tar för givet att det som man läser på min blogg ändå hanteras med respekt och inte analyseras och görs egna tolkningar av...det är mina ord och mina tankar och känslor....MINA!!

Med detta sagt och ännu en gång be er höra av er om ni vill fortsätta läsa,så önskar jag er en superfin helg!



Lotta

Kommentarer:

1 anna:

skriven

Lotta du väljer själv vad som ska skrivas på din blogg,och vem som har ÄRAN att ta del av ditt liv och dina käslor via bloggen. Allt detta bestämmer DU och bara DU!! Puss<3<3<3

Kommentera här: