0

Morgonkram!

Klockan är 6.10 och jag vaknade för en halvtimme sen och gav det ett försök att somna om men det gick inte,så det var bara att sätta på kaffet och nyheterna :-)

Jag jobbade i går kväll och det var lugnt och skönt,Nikki och Felix hade tagit väl hand om Liam,lagat mat och spelat spel och Felix hade handlat med sig Ben & Jerry glass och i frysen stod det en till gammelmor också,en riktig hyvens grabb den där Fekkan =)

När jag tittar ut så ser det ut att bli en fin dag,det har nog varit kallt i natt för gräset är lite vitt utanför.

Nu kom min yrvakne son upp med håret på ända och trevade sig fram till toan.....får väl se om han grymtar ner sig i säng igen eller om han kommer upp till mig i soffan och gosar(eller hur? ) och jodå,lite mys fick jag allt =)

Man nöjer sig med lite när ens minste börjar bli stor ;-)

Nu ska jag utnyttja myskillens kramar lite,hörs senare.

Kram kram!


Över 2000 roliga bilder på  roliga djur som katter och hundar, men också satir, politik och webbhumor.

Kommentera här: