0

Bloggnappning?

Fruktansvärt störigt är det att jag blivit av med tre inlägg sen i går......var tar de vägen liksom,jag ser dom efter en stund och när jag sen ska in och redigera eller kolla kommentarer så är de puts väck!!!????

Är det fler än jag som har det problemet?

Jag blir irriterad,verkligen,kanske dags att byta domän?

I alla fulla fall så är jag knappt vaken efter en jobbenatt,slutar om 35 minuter och är helt slut,det har varit en lugn natt,för lugn,ni vet sådär att man får alldeles för mycket tid att tänka efter och känna efter.

Allt är ju annorlunda på natten när man sitter ensam,man får liksom en annan nyans på händelser och sådant kan vara jobbigt eller bra,kollade lite film och drack kaffe och det hjälpte...ett tag,nähä,nu ska jag dricka vatten och gå på damernas....hörs senare =)

Godnatt eller godmorgon =)

Lotta

Kommentera här: