0

Dålig uppdatering!

Ledsen för detta men en student har tagit all min tid,i morgon fyller Liam 12 år och det ska bli kalas på kvällen och jag förbereder för detta innan jag kan slappna av och vara ledig =)

Studenten var perfekt,hyfsat väder,god mat,trevliga människor och massor av värme och kärlek =)

Jag kommer förhoppningsvis hitta lite mer inspiration till att skriva snart igen och lägga ut bilder osv,men just nu har inre stressen varit så stor och jag har varit en enda stor stressboll både pga Nikkis student men även med kontakt från en människa jag gör mitt bästa för att kunna glömma,vill gå vidare men en vänskap kommer vilja skapas och jag är inte där,jag är inte redo för att bli vän med en människa som jag älskat på ett känslomässigt plan,jag tror inte riktigt på det där,har man inga barn tillsammans och man inte "behöver" ha kontakt så ser jag ingen anledning att höras,träffas och umgås om det inte är så att man vill försöka på nytt igen och jag hoppas att jag inte kommer vilja det....jag orkar inte det,men faktum kvarstår att jag saknar och älskar ännu,jag vill inte och jag borde inte för det är inte bra för mig,men jag gör det!

Men med hjälp av kloka vänner,jag har tre stycken otroligt stöttande och ärliga vänner som guidar mig igenom detta, så är jag glad,positiv och faktiskt rätt lycklig igen,orken finns att kunna stötta tillbaka och vara den gamla Lotta....me like henne! =)

Puss & Kram

Lotta

Kommentera här: