0

Kanon :-)

Hade en supertrevlig eftermiddag/kväll igår i goda vänners lag,(gudsonen och hans storebror fyllde år),god mat och trevligt sällskap,massor av ungar som Liam kunde härja runt med :-)
 
Idag är det strålande väder och jag får se om det blir stranden,eller om jag får med mig Liam på hockeymatch,det är Annikas pojkar som spelar match så det hade varit kul att se :-)
 
Jag känner mig stark,glad,välmående och lycklig,börjar värdesätta det som faktiskt betyder mest i världen och det är mina barn,vännerna,att göra saker som jag vill och för min skull och inte sitta som en nickedocka och lyssna.....mina starka gudinnor har fått mig att inse att tvåvägskommunikation gäller i ALLA förhållanden...jag gav vad jag kunde med F men han ville kommunicera ännu mer och det kunde jag inte ge honom,jag tar det med mig och jobbar på det...
 
Idag känner jag på mig att det kommer bli en fantastisk dag och jag ska bara ut och njuta av det :-)
 
Lev väl tills vidare.

Kommentera här: