2

Ditten & Datten

Redan Torsdag och jag blir rädd över hur snabbt dagarna flyger förbi,jag vill försöka hinna njuta av livet och kärleken så gott jag bara hinner och kan....men vi hinner oftast inte mer än komma i varandras armar så är det dags att säga Hejdå igen och det sliter.....det går eftersom man jobbar och har barnen men saknaden är stor,vill ju vara tillsammans så mycket mer =(

Hösten är också här och river och sliter i alla måsten och det är inte utan att det är lite ångestfyllt....min älskade dotter fyller myndig och jag önskar att jag kunnat köpa hela världen till henne såklart.....bilen ska besiktigas och den kör ju många,långa mil varje vecka och har börjat protestera...jag tittade på en lägenhet i Vellinge för två veckor sen som jag tyvärr inte fick,för hur mycket jag än älskar min lilla lya i Höllviken så hade det löst mycket för vår del att bo i Vellinge,jag hade sluppit köra så evinnerligt mycket fram och tillbaka med Liam och han hade kunnat ta sig till och från skolan själv.

Men i det stora hela så mår jag väldigt bra,är väldigt kär och lycklig i mannnen jag har mött och han får mig att ta tag i saker som jag gärna skjutit upp ett bra tag,trivs fortfarande bra på jobbet fast det tar mycket att jobba varannan helg och däremellan försöka få ihop ett fungerande liv med barn,vänner och kärleken,jag har underbara kollegor som gärna byter och pusslar så att jag får träffa F så mycket som möjligt...de är helt otroligt snälla och goa <3

Bloggen är försummad och kommer nog tyvärr vara så ett tag,jag har ingen speciell lust eller ork att blogga...att bara gå runt och vara kär tar hårt på krafterna ;-)

Men till nästa gång önskar jag er det bästa och jag läser era bloggar och lämnar inte alltid märken,men jag smyger runt =)

Kommentarer:

1 jessica:

skriven

Hejhej!

Jag vet inte om du sett mitt mail :)

Men tänkte bara tala om at tjag skickat ett i alla fall :)

2 Lotta:

skriven

Hej Jessica...förlåt att jag inte svarat,kollar direkt!

Kommentera här: